



- …



- …

GESTIÓ INTEGRAL DE COBRAMENT DE LLOGUERS
Coordinem totes les tasques vinculades al cobrament del lloguer perquè tu només tinguis una cosa per preocupar-te: gaudir dels beneficis del teu immoble amb total tranquil·litat.
En què et podem ajudar?
Gestió administrativa i econòmica
- Encàrrec de cobrament mensual de rendes.
- Revisió i ajust de la renda segons contracte i normativa vigent.
- Gestió de les despeses que corresponguin a l'inquilí.
- Control de venciments, devolució i gestió de fiança (INCASÒL inclòs).
- Tràmits relacionats amb subministraments: aigua, llum, gas.
- Coordinació de reparacions i manteniment amb professionals.
- Procediments per impagaments i, si cal, suport legal per desnonaments.
Atenció a l’inquilí
- Resolució eficaç i àgil de consultes o incidències.
- Comunicació directa i constant per mantenir una relació fluida.
- Reclamacions en cas d’impagaments o distorsions en el contracte.
Informes i suport al propietari
- Informes mensuals i anuals detallats d’ingressos i despeses.
- Assessorament legal i fiscal adaptat a cada cas.
- Honoraris integrats en l’import del lloguer, sense gestions directes per part teva.
- Disponibilitat i contacte directe amb el teu assessor de confiança.
Vols saber com podem ajudar-te?
Posa't en contacte amb nosaltres!
FORUM ASSESSORAMENT I FISCALITAT, S.L
Términos y Condiciones
Políticas de Privacidad